Hamileliğimde hiç aklımda olmayan şeyler şuan aklıma geliyor. Bebeğimi emzirmeyi çok seviyorum ama bir taraftanda haftada bari bir gün bana serbest olsun istiyorum. Normalde alkol alan biriydim her hafta eşimle bir kaç gün alkol alıp film izlerdik. Şimdi de yapmak istiyorum yani kime sorsan bin nasihat işitiyorsun soramıyorum da bu durum iyice psikolojimi bozdu. Emzirme döneminde benim gibi bu konuda tıkanan var mı neler yaptınız ne yapmam lazım bilmiyorum.