Nrgllll ben baştan beri yatıyorum 🥲 tuvalet dışı kalkmıyorum 🥺 geçen hafta çok azdı doktorum belki progestanı keseriz dedi 😃 bu hafta hala var diye devam ediyoruz. Ama şuanlık harekette sıkıntım yok. Çok yormadığım taktirde hareket edebilirsin dedi. Detaylıdan sonra bir daha bakacak. Bende hissetmeye başladım. Tekmelerini çok hafif hissediyorum 😃 bazen elime denk geliyor. Zayıf olduğumdan dedi doktorum. Gerçekten umut oluyor. Moral düzeltiyor ❤️