Seyda5834 5+3 görünüyoruz , kese göründü fakat bebek görünmedi doktorumuz geç döllenme olabilir dedi , tabi çok korktum daha önce yaşayan var mı ?
guzelanne01_ Seyda5834 zaten bu haftanda kese görünür canım normali bu,Benim geç döllenmeydi 6+6 olarak gittm son regla göre 5+4 çıktım ve sadece kese görüldü,6+4 olarak 1 hafta sonra tekrar çağırdı doktorum hamd olsun kalp atışını duydum
2aslan_annesi07 Seyda5834 tabi canim normal bı durum kardeşim 7 de keseyi gördü 8 de bebek geç döllenme de normal yanii :)
Hayatuysal34 Seyda5834 bende geç döllenme ile kaldm. 6 hafta die gittim 4+5 çıktı perşembe gittim kesede bebeği de gördük çok şükür 6+2 ddi. Büyümüş haftaya kslp atışı için gel ddi inşallah duyarz🤲
sumeyyeee_ Seyda5834 biz 5+1 iken keseyi gördük, doktor 10 gün sonra kalp atışlarını duymak için tekrar gelin dedi. Korkma sakın normal☺️
Seyda5834 Kese 7mm dedi zaten araştırdığıma göre yolk kesesi 10mm itibaren görülebiliyor , çok ağladım dua edin lütfen 🙏❤️