Vuslat123 Hala gelmek istemiyor küçük fındığım kanala bile inmemiş açıklık yok merdiven inip cikiyorum hurma yiyorum ne tavsiye edersiniz kizlar
Gamzesiratas Vuslat123 42 hafta boyunca inmeyip 1 gün içinde hem kanala inip hem 8 cm açılmayla gittim şok geçirmiştim 😂
Tintinsu Vuslat123 ben de 38+1 im. Bebek kanalda değil karnım hala çok yukarıda. Merdiven, hurma, sıcak duş, adaçayı, activating labor herşeyi deniyorum. Yalancı sancım bile yok
tubi94 Vuslat123 bende aynı şekilde bugün yerleri sildim elimle activating Labor yaptım oturup kalkarken ağrım var ama bu ağrılar hep vardı sancı falan değil sezeryane gidicez böyle giderse
Minegny Bizimde şuan 38+5 🌺38+2de çatı muayenesi oldum açıklık yok kanala inmemiş dedi bende bol bol yürüyüş hurma ve şimdi zorda olsa bulduğum ahududu yaprağı çayına başlıcam bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
tubi94 Gamzesiratas ay ne güzel ya doktor 40 a bekleriz dedi bende bekliyorum bir umut sancı gelsin diye 🥲
Minegny Vuslat123 valla bende ilk kez içtim ama ahududu yaprağı çayını kaç yerde okumuştum işe yarayıp yaramadığını göreceğim artık 😀
semii Tintinsu merhaba canım hatırladım seni biz aynı gidiyorduk. Pazartesi kontrolüm var benim de sancım yoktu kanala da inmemişti ama bu akşam yumurtalıklarımda sancı var diyorum acaba bebek yavaştan iniyor mu kanala
Tintinsu Gamzesiratas anladım, bazı bebekler doğum anında giriyormuş kanala demek ki sizin de öyle oldu, darısı en kısa sürede başıma olsun :)