Gizemaltndg 37+5 oldum ve bugün 2 saatte bir karnımın on tarafında şiddetli bir ağrı vardi arada bir belime atıyordu acaba bebek kanalamı giriyor yoksa doğum sancilarimi ne yapmam lazım 🌹