Ben Kiwi aldım fiyat performans açısından herkes övdüğü için . Ama eğer çok çabuk çalışmaya hayatına başlamayı düşünsem daha iyi bir marka alırdım. Ben bunu bebek emmediği zaman ve ilk doğum olduğunda kullanmak için aldım mastit olmamak için ve memeyi uyarmak için arada. Bunları yapmak için de milyarlar vermek gereksiz geldi açıkcası . Ama dediğim gibi çalışıp evde depolamam gerekse daha pahalı birşey alırdım.