Ozge56 başka bir doktora gittim o daha güzel konuştu progestan verdi bir hafta sonra yine gel dedi onu da ağız yoluyla alıyorum midemi kötü ediyor vajinadan da korkuyorum . Senin kaçıncı hafta olmuştu kanaman ne kadar sürmüştü ve çocuğa bi etkisi olmuş muydu canım