Aslikocaer ben gidiyorum. Aysel hanım doktorum. Çok memnunum. 85 tl sadece muayene ücreti. Diğer şeyler artı ücrete tabii kan, dopler falan. istersen dışarıda yaptırıp sonuçlarını getirebiliyosun ama uğraşmaya değmez. 20-80 arası genel tahliller. Taramaları pahalı ama onları da devlete gidebilirsin istersen.