cagrIrmakEsra40 Bır aydır türk kahvesi tozu yiyorum bir çay kaşığı kahve tükettiğim de de dıbını güzelce yiyorum zararı olur mu ki ama canım çok istediği için yiyorum. Sizde se olan var mı
Mum56 cagrIrmakEsra40 bı zararı olmaz sanmıyorum aşırıya kaçmadıkça ama yınede doktorunuza danışın onlar daha ıyı bılır
cemilev cagrIrmakEsra40 Kafein olayından dolayı dikkatli tükettiğin surece sorun yoktur herhalde millet sigara içiyor hamilelikte