Lavinyaa8 Yaroyy bende 34. Haftadayim ciğer gelistirici vurulduk bugün 2 doz ne kadar dayanır bilmiyorum 36 da dogarsa küveze girmez dedi doktor
Yaroyy walkimdet iyi maşallah sağlıkla büyüsün. Bizde 35+5te gittik bugün yani pazar günü 36 oluyor ama haftaya tekrar görüşeceğiz doktorla iğne vurulduk ciğer geliştirici. Her an doğum olabilir diye şikayetlerim çok çünkü açılmam yok şuan ama
Medinetasdemirr Merhaba kızlar bende 32+4 deyim 2 cm açılma var bebeğimin kilosu 2300 ne olur bilmiyorum çok endişeliyiz
Yaroyy Medinetasdemirr ben de açılma yok ama erken gelme ihtimali var dedi yumuşamış rahmim ve çatımda müsaitmiş zaten normal istiyordum da ağrılarım çok oluyor diye nstde biraz düzenli çıktı zaten bakacağız haftaya tekrar gideceğiz bi aksilik olmazsa
Yaroyy Lavinyaa8 aynen bizde bugün ciğer geliştirici vurulduk yarında var hatta. İnşallah 37i görürüz dedi 36 oluyorum pazar günü işte