Birmelekbinsukurabbime Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim şeker yükleme testi yaptırmak istiyorum ama bazıları zararlı diyor zararı var mı
TuqbaArslan Birmelekbinsukurabbime ben 5 yıl önce kizimda yaptirmamistim sağlık ocağında açlık tokluk baktirmistim. Seninki zaten yükselmez düşük dediler. Doktoruma da söylemiştim. Şimdi 16 haftalık hamileyim bakalım yine istemiyorum aynı şekilde baktiricam
Hayriye1234 Birmelekbinsukurabbime kesinlikle zararı olduğunu düşünmüyorum. Elimde bir ispat falan yok. Sadece zararlı bir şey olsa doktorlar bunu yaptırmaz. Instagram da Op. Dr. Gökçen Erdoğan a böyle bir soru gelmişti. Çok sinirlenmişti. Yani kesinlikle yapılması gerekiyor gibi bir şey söylemişti. O doktorun her söylediğine aşırı güvendiğim için ben kimseyi dinlemeyip yaptıracağım
Aynenkanka Birmelekbinsukurabbime valla zararı var mıdır bilemiyorum ama faydası olduğu bir gerçek. Gebelik şekeri diye bir risk varken bence yaptırılmalı
Sahnedekimadam Cahil cühelayı dinleme canım zararlı falan değil.. içeceğin içecek 3,4 dilim baklavayla eşdeğer yani