Gulak Kizlar bu haftalarda normal dogum yapan varmi nasil bi sureciniz oldu benide oyle bekliyor unv oldugu icin normal yola zorluyorlar bide tansiyon yüksekliğim var bide
Btlklnc kahvesever__ neden erken dogum yaptınız canım kac gr dogdu bebegınız ? Bizimde gerilikten ötürü 37.haftada dogma ihtimalı var merak ettm
Gulak kahvesever__ bilemiyorum hic etrafimda o haftalarda digani gormedim tedirginlik var ustumde tansiyin da olunca bi sirmak istedim sagolun