Buradan doğum hikayeleri okuyup kendimde çok güç bulmuştum şimdi ben yazıyorum. 22 Şubat günü 3.20 gibi gaz sancısı gibi bir sancıyla uyandim.lavobaya gittiğimde idrarım çok koyuydu sanki kan var gibi geldi ama emin olamadım. Gelip uzundim yok geçmedi. En iyisi banyo yapayım dedim. Banyodan sonra düzenli aralıklarla gelmeye başladı sancı bir duruyor 2 dk sonra tekrar başlıyordu.Hastaneye gittiğimizde saat 4 olmuştu. Bu 10 15 dakika ebe ve doktoru bekledik. Muayene eder etmez 5 cm açıklık var dedi bu açıklık 1 saat içinde olmuştu. Sonra sancılar sıklaştı zorlaştı birazda 6 8 derken tamam deyip çatala aldılar . O zamana kadar zorlandım tabi ama gücünü boşa harcama sancın olunca ikinmaya kullan dediler hemşire ve ebe o kadar ilgili ve sıcak davrandı ki 3.5 saat sonra minik mucizem doğmuştu ve doğar doğmaz tüm acı sancı bitti. Dikişlerim var ama ne keserken ne de dikerken acı duydum hatta kestiğini görmeyip anlamadım bile. Doğum haneden bebeği alıp çıkabilecek durumdaydım . Şimdi 2. Gündeyiz minik bir dikiş ağrısı dışında çok çok iyiyim ilk doğum ve bu kadar kısa sürede bittiği için mutluyum . O kadar iyi ebe ve hemşireye denk geldiğim için Allah’a şükrediyorum inşallah sizlerin doğumuda çok kolay ve güzel geçer .