Cansu_42 36 haftalık olmama 1 gün var 3 gündür sancım var azalıp artan acile gidiyorum açılman yok yürü 2 saat sonra tekrar gel diyorlar sürekli yürütüyorlar muayene ediyorlar açılman yok deniliyor acaba bu durumu yaşayan var mı benim gibi ?
arastiricianne Cansu_42 bnm 34 de başlayan 2cm acılmam ve sancım var 35+5 oldum ara ara sancılarım oluyor acılmam aynı beklemedeyiz bugün aşırı derece bacak ağrılarım var regl olacakmışım gibi bakalım ne olacak 🤦🏻♀️
Cansu_42 arastiricianne benim açılmam yok 3 gündür 2 saatte 3 saatte bir gel diyorlar gidiyorum açılmam yok deniliyor ama ağrım var onu hissediyorum tek sorun açılmam yok
arastiricianne Cansu_42 çok zor sizin için ya sürekli sürekli de gidilmez ki en azından günde 1 gelin denir haftada 1 gelin denir Allah yardımcınız olsun