momlife_7 Merhabalar tiroid çıktı ilaç kullanıyorum 😢 Hamileliğinde benim gibi tiroid çıkan var mı acaba bide ilaç kullandığım halde bisey olmaz dimi 😢 morelim çok bozuk bi zararı olmaz dimi bebeğime doktor öyle diyince soru bile soramadım tutukluğumdan önümüzde ki ay soracağım inşallah 😢
Nelesis momlife_7 benimde ilk tahlilde yüksek çıkmıştı ilaca başladım birdaha ki ay düştü değerim ama ilaca hala devam ediyorum 16 haftalık hamileyim 🥰
35_tecrube momlife_7 benimde çıktı canim bir sorun olmaz korkma ben 25 mg kullanıyorum ilacı ama birde dahiliye gideceğim ora daha iyi bilir belki ilacın gramaci düşük geliyor olabilir
H_a03 momlife_7 benim gebelik öncesi tiroidim vardı şimdi 150 mg içiyorum hergün bebek için hiç bi zararı yok içiniz rahat olsun
Sahnedekimadam Bende 5.87 ile öğrendim canım.. 1 ay 25 mg ilaç kullandım işe yaramadı.Sonra 0,50 ye çıkardılar , dün baktırdım 3,77 ye düşmüş.. bir süre daha kullanıp tekrar sıra almayı düşünüyorum.. 21.haftalığız şimdilik bir sorunumuz yok.Senin kaç çıktı?