hvvyldz Kızlar bugun ayakta cok kaldım diye mi ne ayaklarım çok şişti normaldede yürüyüş yapıyorum ayakta duruyorum ama böyle olmuyodu
Kayaozge hvvyldz Büyük ihtimal ayakta uzun süre kaldığınızdandır. Geçen benim de öyle oldu ayakta uzun kaldım bileklerim kat kat olmuştu resmen iki güne şişliğim indi ama çok şükür