Ceyhanertosun Merhaba anneler bugün ayrıntıılı utrasonda doktorumuz bebeğin tek böbreğin olması gerektiği yerin dışında olduğunu belirtti bu durumu yaşayan varmı içinizde içim rahat değil çok takıldım
isezgin Merhaba, bugün detaylı ultrasonda bana a aynı şey söylendi. Amniyosentez önerildi. Sizin süreciniz nasıl ilerledi? Umarım sağlıkla kavuşmuşsunuzdur.