ebrusngl benimde 2li taramada bı sorun çıkmadı herşey normal dedi doktor 4lu tarama da down sendromu riski çıktı sıvı aldır yada Amerika’ya kan gönderip tarama yaptırabilirsiniz dedi ikisinide yapmadım ayrintiliya girdim 18. Haftada doç bı doktorda baktırdım down sendromu ile.ilgili herhangi bir semptoma rastlamadım herşeyi.gayet normal dedi şuan 20+6 oldum kafa karistirmaktan başka birşey değil.ilk gebeligimde hiç bı test yaptırmadım.keske bunda da yaptirmasaydim dedim çünkü bu bebeği aldirmayacagim sonucu ne olursa olsun bu testlere de gerek yoktu