Hilalrumturk Haftadayiz aşırı yorgunum genel anlamda çok halsizim ve şişkinlik hissi nefes daralması nefes alamama normal mi bütün değerlerim de normal iyiymiş yeni bakıldı hepsine
symozdag Hilalrumturk bende aynı durumdayım yataktan kalkamıyorum, vitamin kullanıyor musun ben onları da kullanamıyorum bulantı yapıyor çok kötü
meva_asil_moms Hilalrumturk 27+3 bende de aşırı halsizlik var karnım da çok büyüdü kızım 3 yaşında varlığına şükürler olsun 5 dakika oturtmuyor ☺️
Yasaminufkunda Hilalrumturk merhaba bende 29.haftadayım ikiz gebelik nefes darlığı sol kaburga batması ve mide yanması var. Allah yardımcımız olsun.
Hilalrumturk Evet özel vitamin aldım onları kullanıyorum bulantım yok 4. Aydan beri çok şükür pirilam kullandım hep sonra gerek kalmadı siz kullanıyor musunuz
Hilalrumturk meva_asil_moms Allah yardımcınız olsun inşallah benimde oğlan 2 ye gidiyor sürekli ödev derdimiz var bazen kafam almiyo kendin yap diyorum zorla yapıyo
Hilalrumturk FatmaAselinAnnesi_60 ben normalde çok hızlı yürürüm Ama yok gitmiyor bacaklar agirlastim bu hafta bı an da
Nisam19 Merhabalar bizde 28+2 olduk.Birkaç gündür kasıklarıma ve alt bölgeye çok fazla baskı ve sancı yapıyor oturamıyorum bile normalmi doktorum yok 1aydır kontrole de gidemedim.
Selisscee Nisam19 alt tarafımda benimde baskı var biraz yürüyorum tuvaletim var gibi hep doktora sordum ayakları kasiklarmda oldugu içinmiş sizinkini bilmiyorum ama benim 29 haftalik 1500 gr normal mi değil mi bilmiyorum
Hilalrumturk Nisam19 bende çok merak ediyorum valla pazartesi kontrolüm var bu post dan yazarım sizede 28+5 olcak
Selisscee Hilalrumturk bende 29 haftalik hamileym 28 den beri nefes darlığı oluştu sabah kalkınca aksam yemekten sonra oldu her haftanın bir zorluğu çıkıyor