Merhaba dün gece kanamam oldu ama hastahaneye gidemedim bugün gittim doktor bebek kanala yerleşmiş nst de sancın çıkarsa doğum yakın dedi
Nst ye girdim sancım ara ara çıktı erken doğum riskin var Ciğer geliştirici iğne yapmamız lazım yatış yapıp gözlem altında tutmamız gerekiyor dedi
Şimdi eve geldim duş filan alıp çıkacağım
Sizce doğum olur mu bebek 33+2 günlük kilosu 2285 gram haftasına göre gelişimi iyi suyunda azalma olmuş dedi alttan muayene etmedi büyük ihtimalle açıklığın var bn muayene edersem uyarı alacak ve doğumun başlayacak dedi