AygyulSina Fatos12 he sen asitli iciyorsun zarari olur mu bilemedim cunku normalde madensuyunu bile gunluk 2 kucuk sise oneriyorlar stillwasser gecsen daha iyi olur bence
Fatos12 AygyulSina ya burda alamanyda varya mineral wasser diyor şişede soda değil ama daha bir tik asitsiz
AygyulSina Fatos12 maden sulari gibi iste asitli biliyorum hamilr kalmadan once icerdim ben. Ama suan still wasser iciyorum oda minneralwasser sadece uzerinde stil yaziyor. O senin dediklerinin uzerinde Medium yaziyodu galiba unutum
Senag9797 Fatos12 Ben de Frankfurt ta yaşıyorum. Benim gittiğim yer ilk 3 kontrole ücretsiz baktı 4.süne para ödedik daha sonra 90 Euro ödeyip 4D Ultraschall yaptırdık. Faturasını alıp AOKya gidip geri aldık ama o parayı
Elifiniz sudamlasi Senag9797 AOk geri veriyor mu ödediğiniz parayı bende yaptrcktm ama kadın cebinden vereceksiniz dedi ondan yapamamdm
Fatos12 Senag9797 o zaman ben özele gitmiyorum çünkü daha hiç para istemediler canım ama sadece kadın doğum yeriydi bilemedim
Senag9797 Elifiniz evet biz geri aldık. Fatura veriyo zaten doktor onu aok ya götürünce hesabınıza yatırıyorlar parayı
merdumgiriz9 Fatos12 bazen geliyorum canım 😊 istersen haber verebilirim , İnstagram kullanıyormusun? Kullanıyorsan ordan haberlesebiliriz, ben İnstagram dışında bişey kullanmıyorum 😊
merdumgiriz9 Fatos12 haklısın canım, bende Türkiye’ye gittikçe getiriyorum, yada ailemden biri gittikçe onlara getirtiyorum😊
merdumgiriz9 Fatos12 ben normal su içiyorum😊 mineralwasser zaten soda, aslında bütün kadınların günde bi kere içmesi lazımmıs, hamilelikte bilmiyorum ama:)
Fatos12 Fatos12 Fatos12 bebeklerimizi paylaşım yaparız ve kndi minos gobegimiz ne kadarbuyudu onları atarız bana doktor hap verdi mesela hem8n dedim iyi mi acaba burdaki herkes bilmiyormu acaba dedim tabi hemen siz çıktınız karşıma size sordum çok faydalı bir yer burasi
Fatos12 Kızlar burda almanyada olan hamisler bir grup kurqlimmi neyi nerden alıyoruz kontroller nasıl.gidyor hamilelik kıyafetleridir imkan olsa bulusurz da biliyomusunuz burda yanlız olmak zor insan insanı aryor fikir veririz alış verişi yaparız ne dersiniz