Beyzasert 23+2 olduk bebeğimin cinsiyeti erkek ve benim ilk hamileliğim ama ben hareketlerini hissetmiyorum benim gibi olan var mı çok korkuyorum ve tedirginim
Bir_prens_annesiiiii Beyzasert ben 19 uncu haftada hissetmiştim ama doktor 24 üncü haftaya kadar hissetmesen de bir sorun olmazdı demişti
27ozlem Beyzasert baya zaman olmuş canım bence tekrardan git doktora, hemen randevu bulamazsan sağlık ocağından kalp atışını falan dinlemelerini rica et. Bazen böyle geç başlayabiliyormuş kötü düşünme için rahat etsin bir görün derim