Geçen gün bir bayan vardı 39+5 te ilk kez şehir hastanesine muayeneye gelmiş doktor çok kötü davrandı takiplihasta bile değilsin kafanıza göre doğuma geliyorsunuz dosya yapmaktan acizsiniz sizinlemi ugraşcaz git doguracaginda gel o zaman dedi gönderdi bence takipli olun