Kizlar yarin 39/2 oluyorum ogluma hamileyim. Bir haftadir uc kere cati muaynesi oldum ve acikligim 3 cm ilerlemedi. Nisanim geldi bir haftadir dogurmadim sanci felan hissetmiyorum. Ama nst de 100 e vuran sancilarim cikiyor. Bebegim suan 3.5 kiloda. Catim ustten basik ama bebek asagi dogru cikabilir normal dogum yapabilirsin bu kilolarda kalirsa bebegin dedi. 1 haftadir hala daha kanala girmedigi icin oglum Yarin yatisim yapilacak. Doktor bunca muaynenin tetiklemesi gerekiyodu diyo. Plan su alttan fitil verilecek sabah acilmama ve sancima bakilacak suyum patlatilacak. Suyum gelmesine ragmen bebek kanala yerlesmezse spinal sezeryan yapacagiz. Fitille dogum yapmis anneler lutfen yorum yapar misiniz kac saatte dogurdunuz cok agrili mi oldu normal mi oldu? Cevap veren herkese
Simdiden tesekkurler🌸🌸