lerem_merel Mlke987 ben 10+4 haftadayım idrardan sonra bi süre yanma oluyor doktor enfeksiyona karşı ilaç verdi. İhmal etmeyin bence doktorunuza görünün 🥰🐣
Mhmtefeaysnr Mlke987 mantar enfeksiyonudur büyük ihtimalle sirkeli suyla yıkayabilirsin yanma hissini alır
DefneninLiya Mlke987 cnm ben de idrar testi istedi doktorum mantar çıktı yanma oluyordu kaşık agrrilarim antibiyotik verdi on günlük.Sen de dikkat et
Mlke987 lerem_merel doktoruma yazdım ama gel demedi Trıvag vajınal ovul kukanabilirsin dedi ama bilmiyorum benim idrardan sonra değşl normal zamanda yanıyor 😞
lerem_merel Mlke987 doktorun en iyisini bilir cnm korkma 🥰 yinede için rahat etmiyorsa acile git baksınlar
ilaydacemiko Herhangi bir gebelik haftasında bu şekilde bir yanma hissederseniz doktorunuzla iletişime geçin çünkü idrar yolları enfeksiyonunun en yaygın belirtisi idrarda yanma
Defne41 Bol su tüket demişti verdiği merhemde bir iki güne geçirmişti. Suyu arttırmak önemli illa enfeksiyon olmuyor bende yaşadım