Anne980 Kızlar 39+2 haftalık olduk doğum sancısını nasıl ayırt ederim normal sancıdan ? Şuan ara ara saplanan sancım var sanki belimi aşağı çekiyormuş gibi bebekte hareketli ve sertleşiyor karnım .
K1-fatma Anne980 benim ilk doğumun da 39 +4 de yapmıştım gece beş dk da on dk da bir sancı geliyordu sabah doktora gitmiştim orda nisanım gelmişti akşam 5 gibi doğum yapmıştım