Ya yemin ederim bizim insanlarımız paradan başka bişey bilmiyor normalde başka bir hastaneye gidiyorum arkadaşım da bir hastane söyledi bu ay boyunca depremden dolayı Muayene ücreti almiyolar dedi normalde 800 TL fln pahalı bir hastane yani oğlumda hamileyken birkaç defa gittim doktor çok iyiydi ama fiyatından dolayı devam edemedim ücretsiz olduğunu duyunca gıdım dedim kızlar doktor yüzüme bile bakmadı hatta dedi ki niye kendi doktoruna gitmedin şok oldum bir doktoe nasıl böyle bişey söyler daha 3 aylık hamileyim belki size kontrole basliycam resmen kovar gibi davrandı bende gidip şikayet ettim cimere