Kızlar 38+3 deyim dünden beri hastanede bebek hareketlerinin azalmasından dolayı yatıyordum bugün taburcu oldum taburcu olurken sezeryan planlanıldığı söylendi evraklarımda ise forme kapalı olarak yazıyor bunun ne demek olduğunu bilen var mı hekime sormayı unuttum pazartesiyi bekleyemiyorum