sdkshn Merhabalar, şuan için beta HCG testim 6.38 çıktı. Öncesinde de hidrosefali nedeniyle yedi aylık düşük yaptım . İstanbuldaydım fakat iş nedeniyle Antalya’ya geldim 🙂Kepezdeyim . Kaliteli doktor tavsiyesi verebilir misiniz ?
GuLcinDurSun07 Antalya kepez devlet hastanesin de sinem tuzcuoglu diye Bi doktor var çok iyi tavsiye ederim 1 ci hamileliğin de ona gittim şimdi 2 çile hamileyim hala ona gidiyorum çok iyi
sdkshn 2aslan_annesi07 GuLcinDurSun07 Cihazları kaliteli mi acaba beyinde oluşan hasarı geçen defa cihazdan dolayı görememişlerdi bundan dolayı biraz tereddüt ediyorum da 😔
2aslan_annesi07 sdkshn o zaman özel öneririm medstar yıldız veya Akdeniz şifaya gidip bı görünün derim
2aslan_annesi07 sdkshn canım Koray Duman medstar yıldızda bide müjde hanımda medstar topcularda olması lazim gebelikte bı risk veya önemli bı konu varsa özele görünün derim iyi olursa vs Kepez devletten devam edersiniz insaAllah ❤️
sdkshn 2aslan_annesi07 Çok teşekkür ederim. Medstardan randevu alacağım . Acaba kaçıncı haftada kontrol için gitmeliyim şuan beta hcg çok düşük baya yeni sanırım Beta kaçmayken kese görünüyor acaba
Smylcn_ Eğer tehlikeli bi durum söz konusuysa usg iyi olması gerekiyorsa bence belirli aralıklarla özelde de takipli olmalısınız. Cihaz olarak ofmnin cihazı çok güzel. Akdeniz şifa hastane olarak bence aşırı kötü. Orda kadın bi doktor var ona gitmiştim memnun kalmadım param boşuna gitti. Doğum için felan da özel hastane standartlarında değildi. Topçular medstar da Murat doruk var. Doktor olarak söylüyorum çok çok memnun kalabileceğiniz bi doktor. Kepezde devlet hastanesinde doktorları iyi deniliyor ben Fatma Özlem hanımdı galiba ona gitmiştim kan değerlerim düşük diye sen burda doğum yapamazsın Araştırma veya tıpa git demişti bana. Yani riskli bi gebelikte de böyle deme ihtimali fazla. Araştırma veya tıp mantıklı bence. Araştırma da usgler kalitesiz. Tıpta kendim muayene olmadım ama cihazları iyi diye biliyorum.
2aslan_annesi07 sdkshn 1500 de kese görünüyor canım 3000 lerde de bebek tabii geç döllenme olursa daha geç gorunebilir
2aslan_annesi07 sdkshn şu an için erken gitsenizde goremeyenilirsiniz bir daha kan verip sonuçlar artmış mi diye takip edebilirsiniz.. ultrasonda da keseyi gormezseniz 10 gün ücretsiz muayene devam ediyor 1 hafta sonra tekrar gidip baktirabilirsiniz hakkınızda hayırlısı olsun❤️
sdkshn 2aslan_annesi07 24 ünde kan vermiştim o zaman 6.38 çıkmıştı bugün tekrar kan verdim 7.02 çıktı ilk haftalarda bu kadar az değişim normal mi acaba 🥺