Busece06 süt üzerine sayısız yapılmış araştırma var, sayfalarca makaleler, burda uzmanlar hep 2 ye ayrılıyor görüş olarak süt içmenin zararı var faydası yok diyenler ve olur mu öyle şey süt süttür içilmesi gerek diyenler 😊 burda kendi vücudunuzu ve güvendiğiniz doktorun görüşünü baz alın. Yıllarca süt içtim ve hep hastaydım kış yaz ilaçsız geçmezdi, ve enteresandir kalsiyumum hep düşüktü, ne zamanki sütü bıraktım günlük süt içiyordum (sek yada sütaş) son 3 yılda masallah diyeyim 5 kere hastalanmadım ve dahası şişkinlik ve gaz yapıyordu bana. Tabi bu benim bedenime göre, bende şuan hamileyim ne süt içmeyi düşünüyorum nede bebeğim doğduktan sonra ona süt formunda süt vermeyi 🍀