Kızlar merhaba bu benim 2. Gebeliğim oğlumda 4. Aya girince geçmişti ama bu sefer geçmek nedir bilmiyor aşırı istifra ediyorum uykumdan uyanıp bile istifra ediyorum hiç bir şey yiyemiyorum 14 haftam bitmek üzere hap kullanıyorum ama banamısın demiyor. Sulu yemeklere hasretim hep kuru besleniyorum ne zaman bitecek bu 😢😢 hep açım