Herkese merhaba, testi paylaşıyorum ama maalesef değerlendirme yapamayacağım. Dün hastaneye gittiğimde gebelik plânladığımız ve oluşmadığından dolayı doktorla görüşmeye gittim alttan muayene ettiğinde akıntım olduğunu söyledi. Bu yüzden donaxyl fitili yazdı be 10 gün ilişki yasağı getirdi. Ve adetin 2. Günü hormon testi için beni çağırdı.
Test nasıl yapılıyor sadece kan mı alınıyor açıkçası pekte bir bilgim yok o yüzden tecrübeli kişilerden bilgi almak istiyorum.
