Mysmrt 39+0 ım kızlar doktor bi parmak açıklığın ve rahim yumuşaman var deyip yatırdı suni sancı vermeye başlayacaklar. Ben burda her gördüğüme çok dua ettim nolur siz de bana dua edin çok korkuyorum 😔
yenibirannis Mysmrt hayrlı kolay doğumların olsun canm benim bı avazda ins saglkla kucagina al bebeğini 🙏❤️
pheobebuffay Mysmrt Allah size yardım etsin haftamız aynı ama ben 3 gün önce doğurdum Allah sizi de kurtarsın
pnar-06 Mysmrt Allah yardımcın olsun canım🥰Allahım bir avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️darısı bizlere normal muayende mi suni vericeklerini söylediler
2022Mom2022 Mysmrt Allahım çok kısa zamanda hemen açılman çabucak olurda doğurursun kolaylıkla çömelip kalk doktor der zaten Allah yardımcın olsun güzel düşün ben güçlüyüm de başaracağım de haydi 💪💓❤️🤲
Papatyam38 Mysmrt İnşallah su gibi akıp geçen kolay bir doğum olur bebeğinize hayırlısıyla kavuşursunuz🤲
Etkinmhmt Mysmrt canım meryem ana otu varsa suya ıslak derim biz görümceme yaptık baya faydasını gördük tavsiye ederim inşallah sağlıkla kavuşursun yavruna 🌸
ryhnlrm Şimdi durumun nasıl canım ? Rabbim yardımcın olsun sağlıkla huzurla kucağına almayı nasip etsin Rabbim..