Seherss bilinçlenin diye yorum yapma gereği duyuyorum. Dr. Güvenmiyorum ne demek bir kere orada kendinizle çelişiyorsnuz dr. Değiştirin o vakit. Burada ki arkadaşlar sağlıkçı değil. Ayrıca öyle şeyler oluyoki bazı sorular ve alınan cevaplar insanların moralini bozup strese giriyor anneler.yapmayın bunu. Ben anlıyorum sizin endişenizi ama inanın o ilaçtan bi tane içtim deyipte burada niye içyin o içti şu oldu bu içti cocugu iöyle oldu diyenler çok olacak.bunlar sizib moralinizi bozacak. Çok hassasız bu dönemlerde dikkat edin diye kendinizi rahat hissettirin kendinize diyr yqzıyorum yanli anlamayın lütfen. Sağlıklı doğumlar