Mrb anne adayları 22 haftalik hamileyim ve dün doktorumuz suyumuzun az olduğunu 1 hafta sonra geri gelmemizi söyledi aynı durumu yaşayan var mı açıkçası şu içiyordum çok bırakmıştım dünden beridir de 3 lt ye yakın içiyorum bu seferde fazla mı abartıyorum ne yapmam lazım birde sorun büyük mü endişe ediyorum çok fazla uyuyamadım hiç bu 1 hafta geçmez bana 😪