glsh25 Kızlar tahlil yaptırdım ama doktora bi daha ancak 2 hafta sonra gidebilirim idrarda enfeksiyon çıktı ama yanma vs şikayetim yok 35. Haftadayım son haftalarda artar yazıyor internette bu durumu yaşayan varmı?
CmreKsidar glsh25 ya benimde 16 sanırım yanlış hatırlamıyorsam idrarda yanma falan yok doktoruma söylediğimde idrarda yanma falan yok hamilelikte enfeksiyon normal az olduğu icin ilaç başlatmadım dedi ama bilemiyorum doğru mu yaptı.
Sahnedekimadam Benimde 32 çıktı dün.. Sağlık ocağındaki doktor monurol diye bir ilaç verdi suya karıştırıp yatmadan içicem bununla geçmezse kadın doğuma gidersin dedi. Pazartesi tekrar idrar vericem bakalım.
Sahnedekimadam glsh25 Yoktu , tetanoz için gittim doktor rutin kontrol idrarda alalım dedi tesadüfen öğrendim yani ..
mylittlebabym 35 haftadaysanız riskli olur ilaç kullanın bir an önce geçsin bende aynı 36 yım bendede enfeksiyon çıktı doktor augmentin verdi 5 günlük. Sizde sağlık ocağı doktorunuza ilaç yazdırın mutlaka :)