Elzsy2023 Merhaba, benim doktorumun sadece acıbadem ile anlaşması varmış. Peki acıbademde gerçekleşecek doğumda da hastanenin takipli gebeleri gibi ilgileniliyor mu acaba. Yatış süresi, hemşire desteği, oda, verilen yemek vs.
Ginger_ Elzsy2023 benim arkadaşım da Acıbadem’de yaptı doktoru başka hastanedeydi çok güzel ilgilenmişler sonuçta bazı şeyler paraya bakıyor canım merak etme çok iyi ilgilenirler
Bahar1912 Elzsy2023 benim doktorum da Acıbadem ile anlaşmalıydı ve acıbadem Atakentte doğum yaptı çok güzel ilgilendiler çok memnun kaldım :)
Elzsy2023 Bahar1912 Bahar1912 ahh benimde atakent acıbadem olacak :)) ekstra birşey çıkarsa çok masraf çıkar mı diye düşünmüyor değilim açıkçası. Çokta memnunum doktorumdan :) napalım artık
Bahar1912 Elzsy2023 çok şükür ekstra birşey çakmamıştı bende :) Sağlıklı ve güzel olur herşey inşallah 🙏 eve 1 kereliğine eğitim için hemşire geliyor eve yemek gönderiyorlar bir kaç gün :) Acıbadem’in herşeyinden yararlanıyorsunuz ☺️☺️