Ben sağlıklı beslenmeye çalıştım aşılamadan sonra hastanede 20 dk yattım sonra kalktım o gün izinliydim zaten.Diğer günler de de ev işi pek yapmadım ağır kaldırmadım yani kendimi çok yormadım ama çok yatmadım da avakado ve ceviz tükettim bana öyle demişlerdi çevremdekiler inş çok güzel geçer süreciniz hayırlısıyla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🙏🥰