Kızlar selam, zor bir dönem 36. Haftam bitmek üzere ve bebişimin tüm kıyafetlerini kendim yıkayıp ütülemek zorunda kaldım. Eşimin teyzesi rahatsızlandı normalde son ayım diye onlar gelip yardım edecekti. Baktım gelen giden yok ben tek halledeyim dedim. Benim gibi tek yapan var mı? Ne önerirsiniz sadece şifonyer aldım ona yerleştircem herşeyini. Ayına göre mi ayırmalıyım rengine göre mi?