znemre95 Merhaba arkadaşlar benim boyum 1.70 kilom 71. Biraz kilolu hamile kaldım. Hamilelik sürecinde dikkat edeceğim elbet ama biraz korkuyorum da kıyafet vs bulmam nasıl olacak? Yazın ekstra darlanacak mıyım? 15 kilo alırsam sarkmam çatlamam olacak mı? İlk trimester bitsin diyetisyenle sürdüreceğim bakalım…
Edafmo znemre95 boyumuz aynı 73 kiloyla hamile kaldım 105le doğuma girdim😂😂 çatlak sarkma vs tamamen vücudun yapısıyla alakalı malesef. Az kilo almak tabii ki avantaj ama genetik olarak şanslı olmak da lazım
Aysegulinanc znemre95 165 boy 53 kilo ile hamile kaldım 24+0 dayım 4 kilo aldım oda vücudumda hiç belli değil biraz karnım çıktı o kadar canımın çektiği şeyleri yiyorum maalesef dayanamıyorum ama öğrendiğim den beri gün içinde yürüyorum akşam ⅞ den sonra bişey yemiyorum özellikle meyve yenmemeli akşam yenilen meyve şeker oluyor bilgin olsun 14 hafta itibaren elçin Demirel izleyerek pilates yapıyorum bunların bana artısı olduğunu düşünüyorum çünkü bu yemeyle eminim daha fazla alırdım 🫶🏻
2aslan_annesi07 znemre95 canım aynı boydayiz 62 yle hamile olduğumu öğrendim 22 ye kadar kilo almadım sonrasında ister istemez kilo alımı hızlanıyor 32 olduk 11 kilo almışım 15 le tamamlamak istiyorum insaAllah öyle olur çatlak illaki oluyor ama bende az olmuştu bol bol su için ve yürüyüş yapın çok kilo alınca vucud deforme oluyor illaki daha çok çatlak ve doğumdan sonra sarkma oluyor bende yok çok şükür 3. Gebeliğim dikkat etmeye bagli
Dnznsa Edafmo ben 166 boy 63 kilo ile başladım 95 ile doğuma girdim ilk gebelik bide vücudum resmen Türkiye yok haritası gıbı çatlak çatlar ordan girmiş burdan çıkmış ne yaptıysam yine çatlak oluştu valla ödem desen şiş şiş kışın biden doğum zaten daralıyon kalında giyinmen gerekiyor baya kötüydü ama tabi herkeste ayni olacak diye bişey yok birinci gebelikten 75 kadar tek ine bildim şuna ikinci gebeliğim 14 haftalığım 75 kiloda. 71 oldum çok mutluyum bu yüzden ikinci gebelikte fazla kilo alınmıyor dıye biliyorum inşallah öyledir en fazla 80 olsamda iyi 🤲
iremsenpli11 Edafmo şu an ne durumdasınız yanlış anlamayın bende 72yle kaldım şu an 100olfum 35hafta olcaz yarın verildiği doğumdan çıktığınızda ne kadar verdiniz vs. Soylermisiniz
Ferahkabay 65 te hamile kaldım şu an 78 civarıyım 7 aylık oldum ileriki zman inşallah ben değilde bebek alır kilo ben almak istemiyorum dikkat ediyorum yemeklerime
znemre95 2aslan_annesi07 maşallah çok hoşuma gitti inşallah ben de böyle olurum teşekkürler canımcığım
Esved Bende aynı şekilde hamile kaldım 17+3 üm bugün, henüz kilo almadım ilk trimesterda sürekli kustuğım için kilo vermiştim onları aldım sadece kilom 70 şuan , bakalım 80 mi olur 90 mı olur görücez😃😀
znemre95 Esved de mee demeee hahaha neyse hayırlısı olsun da bebiş alsın kiloları biz çok almayalımmm inşallah
Nmhrkl znemre95 aynıyız seninle 18. Haftadayim 73 um. Benim aşırı derece canım poğaça börek istedi yedim ondan aldim
znemre95 Nmhrkl ben de sadece şekerli şeyler mutlu ediyor.. normalde salata filan çok severdim onları görünce tiksiniyorum resmen :/ karbonhidratlar mideme çok iyi geliyor malesef :(
Mervvvever znemre95 boy 168 50 kilo ile hamile kaldim suan 13+4 hiç kilo almadım ama ileride ne olur bilmem😅
yagizegemom znemre95 boyum 1.70 57 ile hamile kaldım 35. Haftaya giricem çok kilo aldım umarım doğumdan sonra bi an önce gider🥲
Nevaninannesi znemre95 55 ile hamile kaldım. 72 kiloyum şu an. 37. Haftadayım. Çatlak olmadı ama benim kılcal damarlarım çatladı. Üst bacaklarım komple varis gibi oldu🥺 sağlıklı olsun da her şey düzelir 🙏
Edafmo Dnznsa valla bende çok çatladım malesef en başından beri kremlenip yağlanmama rağmen. Ablam da ben gibi çok kilo aldı hiç bişey kullanmadan zerre çatlağı yok tamamen vücutsal bişey 🥺 ben ne de olsa hamileyim diye yedim de yedim, ikinci nasip olursa asla böyle yapmicam
Barman12 Ben 71 kiloyla hamile kaldım şuan 37 haftalığız 79 kiloyum çok alacağımı düşünmüştüm ama düşündüğüm gibi olmadı 🤷
Agg0207 znemre95 165 boyum ilk hamileligimde 52 ile hamile kaldım 69 ile doğurdum şimdi 50 kilo ile hamile kaldım bakalm kaç kilo Alicam hiç kusma bulantı yaşamadım ilktede şimdide ama dengeli beslenin hep hareket halindeydm inşallah şimdide çok kilo almam
Paramedik16 znemre95 canım ben 160 boyundayım 48 kilo ile hamile kaldım ikizlere 70 ile doğurdum ne bi tane çatlağım oldu ne bir sarkmam çok şükür ama olsa bile pozitif düşünürdüm bebeklerimden hatıra diye :) kişinin genetik vücut yapısıyla alakalı biraz bu durumlar
znemre95 Paramedik16 maşallah ne güzel düşünmüşsünüz insanın vücuduyla barışık olması ayrı bir güzellik
Edasak5 znemre95 82 kilo ile hamile kaldım 19+5 haftalık bebeğim henüz kilo almadım umarım böyle devam eder🥰