Merhaba Anneler. Ben 36 haftalık hamileyim, yaklaşık 22. Haftadan beri de hamilelik depresyonu yaşıyorum. Sürekli ağlıyorum sürekli. Çok önceden depresyon tedavisi de gördüm. Doğum yaklaştığı için ilaç vs de kullanmak istemedim. Ama durumum pek iyi değil intiharı falan düşünüyorum. Bana akıl verecek olanlar varsa çok mutlu olurum. Ne yapmalıyım. Allah razı olsun şimdiden