Ben 25 haftalık oldu hala net her gün hissediyorum diyemiyorum. Ama ama tekmelediği anları kaçırmıyorum. Hissediyorum bazen de öyle bir tekme atıyor ki karnımın dışından belli oluyor yemekle içmekle olmuyor sanırım hareketi ben elimi üstüne koyduğumda hareketi kestiğini anlıyorum. Bazende
Hareket etmezse karnıma hafif hafif bastırıyorum o zaman tekmeler başlıyor sende dene ama çok bastırma bir hamile arkadaşım söylemişti bastırdığında daha çok hareketlenir diye doktorda gidince hafif baskı uygulayıp hareketlendiriyor.