Selam anneler 19 haftalık hamileyim ve başından beri bebek hep sağ tarafta kalp atışını falanda ordan alıyorlar acaba bütün bebekler ilk başta sağda mı oluyor? Bir de komik olacak ama sağ tarafta sertliğini hissediyorum ve hareketli bi bebek hiç sola geçmiyor mu hep sağda. Hareketlerini hissetmeye başlamadım henüz