Agg0207 bugün 12+1 im. Cumartesi bir doktordan daha görüş aldık. İzmirde tanınan bir doktor. Hepsinin durumu iyi şu anda. Ama ikizlerden birinin ensesi 2.74mm çıktı. Şimdiden kan alış verişine başlamışlar. İlerde risk teşkil etceğini, erken doğumla 3 ünüde kaybedebileceğimi belirterek yarın ikizleri sonlandırmak için fetal redüksiyon işlemi yapılcak. Kalan bir evladımla devam edeceğiz kısmetse :(