tosimosi benim de gebelik şekerim çıktı maalesef. Bir de dikkat etmek gerekiyor, insan istediğini yiyemeyince morali bozuluyor, yese çocuğuma bir şey olur mu diye korkuyor. Erken gelir mi diye de düşünüyor. Hamilelik gerçekten endişeli bir süreçmiş. Umarım doğduklarında bu kadar endişeli anneler olmayız.