Tanembebek5 26 haftalık hamileyim. Bebeğim 1 kg 75 gr çıktı. Doktor şekerime baktırıcak şimdi. Kan verdim. Korkuyorum gebelik şekeri olabilir mi? 22 de 570 gr m dı
YaseminBatrk Tanembebek5 suyun mu fazla yoksa bebeğin kilosu mu fazla dedi doktorun ? Benimde 22+3 de 544 gr di doktorum haftasiyla uyumlu demişti. Fazla ya da başka bir seu demedi. Özele mi gidiyorsun
symozdag Tanembebek5 26 haftalığım Pazartesi günü ultrasonda 1000 gram dedi kilosuna, normal diye biliyorum
selinsmother Tanembebek5 inşallah çıkmaz bende korkmuştum kilosu fazla şeker yüklemesi yapalım demişti bana çok şükür çıkmadı
Tanembebek5 YaseminBatrk suyu gayet iyi dedi canım sadece bebek birwz iri bu ay çok iyi bakmışsın şekerini atlamayalım bir bakalım dedi korkuyorum ama
melikedelibas @Tanembebek5 Seker olup olmadigi sonuca gore belli olur ama korkmayin en fazla diyet verir sekerden ve hamur isinden uzak durun der ilerleyen haftalarda dengelenir bebegin kilosu
Tanembebek5 melikedelibas inşallah canım yaaa dua et bebek gayet sağlıklı dedi ama endişelendim yine de gelirken de çikolata falan yemiştim keşke yemeseydim 🥺
Tanembebek5 symozdag ben de anlamadım kuzum valla. 22 de 570 gr Dı. 1 yada böyle olmuş gebelik şekeri çıkr diye korkuyorum
Tanembebek5 selinsmother 108 çıktı gelmeden öncede çikolata yemiştim. Max değer 109. Değer aralığında inşallah bir şey çıkmaz kuzum 🙏
melikedelibas @Tanembebek5 Korkma kuzum benim şeker yüklememde sonucum sınırın biraz üstünde cikti ona bile ragmen doktorum sadece şekeri ve hamur isini azalt dedi Allaha sukur bebektede bende de bi sıkıntı yok sadece 1 hafta ilerden gidiyor o kadar oda normal kabul ediliyor
Tanembebek5 melikedelibas benim şuan değer aralığında 108 çıktı. Mak diğer 109 diyor. Gelmeden önce çikolata falan da yemiştim. İnşallah bir sıkıntı yoktur 🥺🙏