Kfiliz muziceanne_ hayır normal benım 3.4 çıktı ilaç kullanıyorum düşürmek için . 2.5 altında olması lazım demıstı doktorum
Marinedeniz Benim de 0,089 cikti ama ilac dozu fazla geldigi icin doktor sorun olmaz bebek icin ama doktora gidip dozu ayarlatman lazim dedi