Bu uygulamada hep takip ederdim nişan ne zaman gelir, suyum ne zaman gelir, ne zaman doğum başlar diye.. Normal doğum diye inat eden bir insandım 😅 doktorum inat ediyorsun tamam da durumuna göre karar veririz diyordu. 38+3 te nişanım gelince eşime “artık her an gelebilir ama nişandan birkaç gün sonra geliyormuş genelde ” dedim. Daha sonra duşa girdim. Uzanıyordum. Eşim de duşa girdi ve çıkınca ayağa kalktım ve kalktığım gibi suyum geldi.. Nişan ile şu arası nereydeyse 1 buçuk saat falan 😅 hemen doktoruma haber verdik ve muayene edelim duruma göre yatış veririz demişti. Evden çıkmak için hazırlanırken sancılar girdi ve herhalde açılmam artıyor diye düşündüm. Ailelere söyleyip telaslandırmak istemedim ama eşim de yatış söz konusu olduğunda beni bırakıp aileleri alamazdı. Kayınvalidem ve annem de bizimle geldi. Akşam 11 buçuk gibi gittiğimizde en son muayenedeki gibi 1 cm açıklık vardı 😔 1 saat içinde 5 cm e kadar ulaştık. Daha sonra suni sancı verdiler (suni sancıyı da hiç istemiyordum). O beni çok kötü yaptı. Annemin ve eşimin elini tutmak istiyordum bir yandan da ateşler basıyordu ve bırakın diye bağırıyordum. Anneme “ne olur söyleyin beni sezeryana alsınlar çok korkuyorum” diyordum annem sabretmen lazım biliyorum çektiğin acıyı diyerek destek oluyordu ama annemden ışık göremeyince eşime “ ne olur doktorlarla konuş sezeryana alsınlar çok korkuyorum ” diyordum. İlk doğumdu ve ne yaşayacağımı bilmiyorum. “Hemsiremiz de bu acıyı ya şimdi yaşayacaksın yanda sezeryan olup sonra yaşayacaksın ama bu kısa süreli olacak” demişti.Sağolsun eşim de hep yanımdaydı. Gerçekten benimle o kadar ilgilendi ki Allah razı olsun 🤲🏻 Biraz daha o sancıyı çektikten sonra doktor muayene ederken eşim de “hiç korkma kızımızın kafası görünüyor az kaldı ” derken karşı tarafımda filmli cam vardı ve kızımızın kafasını ben de gördüm. Hayatım boyunca unutmayacağım bir fotoğraf karesi gibiydi🙈Hemen yan odadaki doğumhaneye almak için tekerlekli arabaya binmem gerektiğini söylediler bu sefer de kafasına bir şey olacak diye korktum 😅 ilk ıkınmada kafası ikinci ıkınmada vücudu çıktı prensesimin.. kaç saatte derseniz akşam 11 buçukta gittiğim hastanede gece saat 01:09 da kızımı kucağıma verdiler 🙈🥰 doğumdan sonraki rahatlığı size anlatamam ama herkesin yaşaması gerektiği bi an diyebilirim. Beni zorlayan tek şey suni sancıydı ve epiduralsiz bir doğum gerçekleşti. Siz de korkmayın sadece o anın tadını çıkarın..
Lütfen bol su ve yürüyüşten de vazgeçmeyin 🙏🏻 (gerekli durumları ve hastalıklar haricinde bizim vücudumuz doğum yapmaya çok müsait ve zamanın akışına bırakın kendinizi😇)
Herkese hayırlı evlatlar dilerim umarım kolay doğumlarınız olur ve sağlıkla kucağınıza evlatlarını alırsınız 🙏🏻😇🌹