Selam kızlar🌸
Ben gebelik istiyorum fakat dikkat ettiğiniz şeyler var mı bana yardımcı olabilir misiniz ?
Aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım Ocak ayında adet olamadım şubat 6 sında oldum doktor pco olmuş dedi.
Folik asit kullanıyorum, matofin 500 mg ye başladık pco sebebiyle.
Bu ay düzenli ilişkiye özen gösterdim adetim bittiğinde 2 gün arayla en fazla 3 gün arayla beraberliğe özen gösterdim ama öyle dakikalarca uyanamadım. Kimi zaman 5 dk kimi zaman 10 dk fazla yatamadım duşa girdim. Sizce bunun bi etkisi var mı?
Bana neler önerirsiniz 🌸