2022-ezgi benim 4 veya 5 aylıkken öğrendim. Kendi doktorum emin değildi, perinatolojiye gittiğimde netleşti sanırım 3 lü test zamanı belli oldu max 20 haftalıktım. Tam net haftamı hatırlamıyorum canm. Ama senn söylediğin haftada cok kucuk organları daha belki net görememiş kordonu gelmiş olabilir, bizimkinde emin değildi kendi doktorum erkek dedi ama kordonda var önünde dedi, perinatoloji netleştirmişti. Değişebilme ihtimali o yüzden var. Kız dedikleri oğlan, oğlan dedikleri kız olabiliyor. Bir kaç hafta sonra netleşir, sen tekrar sorarsın doktora.